søndag 13. mars 2011

Koselig med en liten gave.

Hvem syns ikke det er stas å få en gave noen har brukt tid og omtanke på.



Dette er et ferdig trehvit skrin før start... Har malt skrinet 2 strøk med hobbymaling,å latt det tørke. På toppen limte jeg et hvit ark+et gjennomsiktig et med glitter mønster, Dekorerte så med metallhjørner,perler og blomster. Ikke så mye arbeid,men noe alle kan klare.





Her er det en liten pappboks som er kjøpt i sett i butikken. Boksene er i 4 str.i settet,og i hvit papp. Denne har jeg kledd med papir på alle sider og hele lokket. Rundt kanten er det festet et bånd,med en tynn blonde over.Det gir en fin effekt.

Ellers er lokket pyntet med stempler, perler ,blomster og bånd. Denne var til en konfirmant,som det nå er tid for..



Det er ikke påske riktig ennda,men det går jo fort da....





Disse eggene har jeg malt med matt hobbymaling før jeg pyntet. Gesso er også greit å male disse med,spesielt vis de er veldig glatte. Jeg malte et strøk vanlig,før jeg dubbet siste strøket på med svamp.Dette for å få litt liv i malingen. Etter tørk,satt jeg på blonde på begge delene,pyntet med perler,tyllbånd og blomster , før jeg til slutt limte 4 halvperler under,som fungerer som bein. Skal fylle de med påskemarsipan,før jeg pakker de inn i cellofan.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar