tirsdag 5. juli 2011

DT Monica

Scor-pal  har mange flotte tips og maler for bruk av scor-board.  Da kan du også bruke Martha Stewart scor-board.  Ta en tur inn og finn noe du har lyst å prøve på.  Da får du også brukt ditt scor-board.


 Jeg har forsøkt meg på denne Origami Gift Boxen. Den er meget enkelt dekorert, og jeg har latt papiret være det meste av dekoren. 


 
 
For å feste lokkene sammen, har jeg punchet to hull og festet brads i dem, med en sirkel under som båndet er tvinnet rundt.



Her har jeg stemplet to panlerer og limt inni lokkene på boksen.  Det kunne jo også ha vært et i midten, eller om du lager et kort som ligger i bunden, som en tag med bånd til å løfte opp.


Jeg har ikke dekorert sidene, men ser jo nå at det fint kunne vært gjort.  Lager du esken i et mønster ark, blir det jo mer delikat kanskje.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar