søndag 2. desember 2012

Julekort

 Her har jeg brettet og klippet kortet så den får en tripp-trapp effekt.  Arket er fra Kort og Godt "Vintage Mix2".  Er kun brukt dette arket, hvor det er utklippsbilder og rent mønsterark.

  

På de små brettene har jeg dekorert med Martha Stewart snøstjerne punch med en perle i midten.
På baksiden er det plass til personlig hilsen og stemplet julehilsen.



 
Liten papirpose kort

Her har jeg klippet ned en liten papirpose, og brukt en Martha Stewart punch langs kanten.
Har pyntet med utklipp fra Majas Juleark og en snøstjerne med perle.


Inni har jeg laget en tag som en kan skrive en personlig hilsen på, også pyntet med en snøstjerne.
 

På baksiden har jeg her glemt å lime på min signatur, men også her pyntet med en snøstjerne.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar