onsdag 11. september 2013

En gave til vertinnen.

Her har jeg tatt ibruk embalasjen fra stempelplate til å lage en vertinnegave. 
Har stanset ut et panel med en av mine nye favoritt puncher fra Martha Stewart.


  Jeg har her gjort den litt mer personlig med å bruke bilde av vertinnen.  Dette er min flott mor.Sommerfuglen er stasje fra egen samling, men kan lett lages utfra en MS punch eller nå en av Matchbox sine sommerfugl dies.


 Jeg har også laget et lite hefte eller notisbok, som er holdt sammen ved bruk av Bind-it-all.  På forsiden har jeg brukt to forskjellige Martha Stewart puncher. Forsiden er først punchet med en All-over-the-page hjerte punch.  Så panelet med Around-the-edge punch,  har også på dette panelet punchet med hjertepunchen for å kunne klippe ut hjertet for å denne effekten.

 
På sidene inni har jeg enkelt pyntet med små sommerfugl og blomster punch.
 
 
På fronten punchet jeg nok en gang med hjertepunchen for å motere det utstansede hjerte med 3D-puter, og har puttet på noen perler.   
       
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar