torsdag 10. mai 2012

Konkurranse

KONKURRANSE

Bli med på en uformell konkuranse,og vinn en hobbypakke til en verdi av ca 350,-kr.!!  Nå er vi midt i konfirmasjonstiden,og mange har sikkert laget egene kort til konfirmanter. Send oss bilde av det fineste kortet ditt,og bli med . Vi legger ut alle bildene her og vårt designteam vil være "dommere" ,og velge ut hvem kort de syns er finest. Dere må gjerne skrive hva dere har btukt for å lage kortet,så kan det være til inspirasjon for andre:-)  Send det på mail til jorunhanstad@yahoo.no  Kan selfølgelig være annet enn kort,som feks.gaveeske,pose osv... Vi setter innleveringsfristen til 30.06.2012

7 kommentarer:

  1. Moro, denne må jeg prøve meg på :)
    Nydelig blogg forresten, det er jo bare så masse inspirasjon og hente her :)

    SvarSlett
  2. Moro, denne må jeg prøve meg på :)
    Nydelig blogg forresten, det er jo bare så masse inspirasjon og hente her :)

    SvarSlett
  3. Oj da, så spennende. Er på ferie jeg.. Men med min superflaks så lagde jeg faktisk mitt første konfirmasjonskort noensinne rett før jeg reiste, så får jo sende inn det da :-)

    SvarSlett
  4. Morro med konkuranser, så jeg har sendt inn et bidrag jeg også ;) Takk for muligheten til å vinne litt hobbykos!

    SvarSlett
  5. Kjekt med konkuranser, dette vil jeg prøve meg på. Takk for muligheten og kjempefin blogg

    SvarSlett
  6. Så moro,dette må en være med på.. :)
    Har sendt inn mitt bidrag.
    God helg.

    SvarSlett